?

Log in

 
 
25 December 2009 @ 07:42 pm
MUSIC STATION SUPER LIVE :3  
OMG HEY! SAY! JUMP WERE SO KAKKOII IN RED! AND SO MANY SCREEN TIME FOR MY INOO!!!!!!!!!!

HSJ did a christmas medley plus a few of their original songs. They actually sang that medley during the concert. Oh I love our HD TV. XD



A shot I took with my camera. LOL. May your Christmases be white. :)
 
 
 
(Deleted comment)
Ainiai_natsu on December 25th, 2009 10:55 am (UTC)
you got to watch it? so lucky! i still can't watch it because it has reached user limit..
Jumpaya_no_michi on December 25th, 2009 11:05 am (UTC)
LUCKY U! I WANT TO SEE IT BUT I CAN"T!
MY LUCK ?>< I HAVE TO WAIT FOR LATER TO SEE THE IN RED!
山x知: 재중<33bianca_chinen on December 25th, 2009 11:05 am (UTC)
really inoo gotttttt mooooooreee screen time!!!
sdafklghdfklghldkgh
YAY!!
Lucero★laurilove24 on December 25th, 2009 12:09 pm (UTC)
i was going to watch it but my keyhole wasn't working >.
MaSa_MIzZmasa_mizz on December 25th, 2009 12:13 pm (UTC)
T^T I can't watched that live T^T
But I will waiting for that video~

Kei-chan so kawaii~~ You so lucky!
Thanks for that pic >
Miki Hyuuchihahyuuchiha_miki on December 25th, 2009 12:26 pm (UTC)
sdfhisudviuhsi!! I WATCHED THEM WITH HAPPY TEARS!! They're soooo great!!
icarus_flyicarus_fly on December 25th, 2009 12:39 pm (UTC)
so lucky..
i didn't get to watch it..
i was able to watch keyhole during kanjani8's perf..
pinky_fairy10pinky_fairy10 on December 25th, 2009 01:02 pm (UTC)
i'm so excited for someone to upload this :)
「 v i v 」: [中島裕翔] yayyy :Dcaptxfizz on December 25th, 2009 01:10 pm (UTC)
Lol, HD Inoo is so pretty xD Especially with his little sparkly face paint or whatever that is ♥♥
smilling_kiddosmilling_kiddo on December 25th, 2009 01:14 pm (UTC)
I'M LATE!!!! *cict*
wintergreenn: Yamachii<33wintergreenn on December 25th, 2009 03:03 pm (UTC)
oh dear

i love HDTV too!
but now there's no one
DX

wanna watch whole live
XDDD

the another units were GREAT too!

thx for lovely capture of Inoo-kun
:)
Chas: inoo 2chael_17 on December 25th, 2009 03:45 pm (UTC)
Inoo is totally hot! :))
AngelOfHikari: Keitoangelofhikari on December 25th, 2009 06:02 pm (UTC)
Inoo!! <333
OMG! WAIT! IS THAT HIKARU?!!! *dead*
loveokamoto on December 28th, 2009 08:38 pm (UTC)
lol you guys don't have to wait to watch it you know, it's up on youtube or you could just follow this link

http://kamichan.com/2009/12/25/heysayjump-christmas-medley/

scroll down you can't miss it then watch and enjoy and I'M SO HAPPY KEI'S BACK! he's missed some performances maybe...cause of school??
garrourangarrouran on December 30th, 2009 01:11 am (UTC)
Yup! I agree a lot of screen time for Inoo~

Great performace!
jeza_miderjeza_mider on December 31st, 2009 02:03 am (UTC)
how I wish they will have an album next year...
and right2x... Inoo did have a lot of screening time
yehey!


alexa31alexa31 on September 22nd, 2011 10:27 am (UTC)
From what is this?